مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-08سياسي

دستور استاندار خراسان جنوبی برای بررسی وضعیت اجاره مسکن 


بررسی وضعیت اجاره مسکن و بنگاه های معاملاتی باید به طور جدی در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: بررسی وضعیت اجاره مسکن و بنگاه های معاملاتی باید به طور جدی در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

  جواد قناعت، امروز شنبه 17 تیر در نشست شورای مسکن استان که در ادامه ارتباط تصویری با شورای عالی مسکن برگزار شد اظهار کرد: احصای دقیق آمار بنگاه های معاملاتی مسکن در خراسان جنوبی مرکز استان ضروری است و تا یک ماه آینده باید بازدیدهای میدانی انجام شود تا ضمن شناسایی تخلفات احتمالی برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: درخصوص اجاره مسکن و فعالیت مشاوران املاک باید در استان حرف برای گفتن داشته باشیم و نامه ای از سوی استاندار به وزیر راه و شهرسازی ارسال شود تا آمار و مقایسه عملکرد بر مبنای درصد قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی درباره موضوع نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری گفت: 40 هزار و 449 واحد سهمیه استان در بافت فرسوده بوده که 22 هزار و 449 واحد شهری است.

وی افزود: متقاضی برای نوسازی بافت فرسوده در خراسان جنوبی نداریم لذا بررسی عملکرد در این زمینه برای استان موضوعیت ندارد زیرا مردم بیشتر به سوی مسکن ملی تمایل دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار خراسان جنوبی برای بررسی وضعیت اجاره مسکن 

دستور استاندار خراسان جنوبی برای بررسی وضعیت اجاره مسکن